Follow me on Twitter : @bamnablog

Tuesday, May 5, 2009

Alasan untuk menampar..

Kadang2 penampar itu perlu untuk menyedarkan seseorang yg tak sedar diri atau lupa diri atau memang sengal dan patut ditampar.

PINJAM DUIT : Dah la pinjam duit x reti2 nak bayar, malah dia hebohkan kata kite lak yg meminjam kat dia. Lepas tu siap upah org untuk mintak utang kat kite.
JUMLAH TAMPARAN : 8 kali tanpa henti.

PINJAM PAKAIAN : Memule pinjam baju, pinjam seluar, pinjam kasut. Masaalahnye pinjam ade yg pulang ade yg burn. Kalau pulang pun x reti nak basuh. Paling melampau bile die pinjam sodalam!
JUMLAH TAMPARAN : 22.5 kali laju2

PINJAM BILIK : Ni kire tahap menumpang la ni. Kesian sebab x de tempat nak beteduh. Tapi masaalahnye jadi cam bilik die lak, last2 kite yg kene kuar dari bilik. Mane taknye, semua brg2 die sumbat dalam bilik, dah tahap setor la pulak.
JUMLAH TAMPARAN : 9 kali siap dgn sekeh kepale!

PINJAM KERETA : Takde hal la kalau mmg perlu dan nak gune. Tapi masaalahnye dah hari2 pinjam bile mase kite nak gune kete sendiri? Pulak tu boleh die mintak kite isikan minyak pulak tu!
JUMLAH TAMPARAN : 15 kali berselang lima saat!

PINJAM AWEK : Memule kononnye sekadar nak mengaburi mate org tua yg pakse die kawin dengan pilihan mereka. Tapi masaalahnye mak die pulak bekenan kat awek pinjam tu. Sudahnye nikah terus!
JUMLAH TAMPARAN : Tak lalu nak tampar dah, terajang terus!

Source: blalang group

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...